Välkommen!

Andreas

Publicerad 2010-03-03 21:58:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Andreas har nyss varit på besök här på sjukhuset hos mig :) Trevligt med en frisk fläkt som kom.. hihi.. men som vanligt fick han mig o skratta.. vilket gör rätt så ont med nyopererad mage för er som inte visste :P hihi.. men trevligt var det iaf :D

Nu sitter mamma jag o två till ute i dagrummet och ser lite tv.. eller dom ser tv o jag ser på datorn ;) haha.. ska väl snart gå o lägga mig, börjar bli rätt så trött.. har varit uppe hela kvällen :) Det går åt rätt håll så imon åker jag hem :D Skönt.. eller hem o hem, åker till mamma o pappa..

Har sett min mage idag.. är ju lite skillnad om man säger så ;) hihi.. fast är ju fortfarande svullet.. men här kan ni få smakprov.. lägger upp som små bilder om nån e lite känslig? .. klicka på dom så kommer större..


Innan
  

Efter (fortfarande svullet)
  

Det var allt för mig för ikväll.. hoppas ni alla har det bra..

Jag längtar tills jag får åka hem imon, men innan dess ska jag duscha och äta pannkakor ;) Hihi

Puss o Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela