Välkommen!

Bilder kan säga mycket..

Publicerad 2010-03-17 12:09:00 i Kärlek är vackert!

Vad säger dessa bilder dig? ;)



Alla hjärtans dag!


27/2



1/3


16/3 - En dag att minnas!






Visst senni.. bilder kan säga mycket :P

Tror jag har magkatarr eller början till magsår så börjat medecinering mot det nu.. illa.. men hoppas det ska hjälpa, är väldigt otäckt att ha svidande mage hela tiden.. fast min mage är även fylld med fjärilar :) Tihi..

Idag ska jag försöka orka städa lite här hemma.. försöka ta de lugnt o i den takt jag orkar, inte lätt men jag måste.. annars vet jag att jag kommer få ont.. när kan man börja påskpynta förresten? :D

Sen ska jag laga köttfärsfyllda fransbröd och god sallad tills ikväll för då kommer Andreas igen.. efter han tränat så blir rätt sent ikväll, men vad gör de? ;) Tihi

Nee dax att gå o ge sin mage lite mat kanske, den pratar nåt förskräckligt.

Kram på er




Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela