Välkommen!

Dagen mot en plattare mage..

Publicerad 2010-03-01 07:07:00 i Tankar och funderingar!

Dagen mot en plattare mage närmar sig med stormsteg.. det är med delade känslor jag idag går upp ur sängen, ångest, oro, nervositet samtidigt som jag är spänd av förväntan efter resultatet..

Idag fick jag höra dom första orden rakt mot mig: "jag vill bara säga att jag tycker om dig".. jag viste inte riktigt vart jag skulle ta vägen eller vad jag skulle säga.. det blev bara en kram och väldigt tyst.. önskar så jag kunde känna på de sättet, att jag kunde vara kär i rätt person.. men de vet väl alla som läser min blogg att jag tyvärr är kär i Jesper.. men ska försöka att inte tänka på det nu, måste koncentrera mig i mig själv och på att försöka tänka possetivt om operationen iaf..

Snart dax att ta en dusch, för att sen göra mig klar för att börja min resa mot oskarshamns sjukhus.. det är nog med delade känslor jag kommer att lägga mig på operationsbordet i morgon.. jag är splittrad, som med de mesta andra nu för tiden.. helt förvirrad..

Nee ringa mamma och sen in i duschen.. jag uppdaterar nog mer under dagen sen på sjukhuset skulle jag tro..

Kram en sjukt nervös, ångestfull och förvirrad Tess

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela