Välkommen!

Föll ihop...

Publicerad 2010-03-07 10:44:00 i Att leva med sjukdom / Sjukhusvistelser!

God morgon, vaknade sista gången nu av att Andreas ringde, jag somnade om när han o jag messade, så han blev lite orolig.. gulligt..

Sen fick jag försöka typ i 30 min för att ta mig upp ur sängern.. aj aj.. men till slut gick det så gick på toa o sen gjorde en smörgås och sen la jag mig igen.. så nu ligger jag här med oc på tvn, äter smörgås o skriver blogg..

Har så sjukt ont o vågar knappt vara uppe nu när jag är ensam, för igår när jag skulle resa mig från toan så föll jag ihop och slog mig.. tog tid o ta mig upp eftersom de gör så ont.. men jag lyckades iaf fastg idag ser de ut som de läckt från såret.. hmm.. vi får väl se sen hur de ser ut..

Andreas ringde igen o frågade om jag verkligen klarar mig ensam tills han kommer i eftermiddag/kväll.. jag lovade o försöka ta de lugnt o ligga mkt i sängen, får se hur det går.. kanske kommer nån annan på besök idag på dagen? Nån som har lust? hihi

Nee blir jobbigt att ligga såhär o skriva. uppdaterar säkert senare..

Kram Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela