Välkommen!

Förtjänar jag det verkligen?

Publicerad 2010-03-23 11:34:00 i Kärlek är vackert!

Förtjänar jag verkligen att vara såhär lycklig med någon? Jag har länge trott att jag inte ska finna stora kärleken efter allt skit med Jesper.. Trodde inte jag var värd nån omtänksam människa utan att om jag skulle hitta nån så skulle de vara nån som älskar sitt ex eller som är otrogen..

Nu har jag hittat en omtänksam o världens snällaste kille.. helt enkelt helt underbar.. men förtjänar jag det? Är det sanning denna gången? Hur vet jag?.. Antar man aldrig vet men jag vet iaf att det känns rätt..

Ena sekunden tycker jag att jag förtjänar att få denna kärlek mitt i mitt liv som är katastrof, andra sekunden tycker jag inte att jag förtjänar det just för att jag är så sjuk och inte har nått liv.. varför då dra med ytterliggare en människa ner i skitet som egentligen skulle förtjäna nån mycket bättre?




Nee de var lite tankar från mig.. men nu hoppas jag bara på de bästa.. Han betyder oehört mycket för mig och jag är tokigt kär, vi kan inte vara utan varandra.. hur ska detta gå då han snart ska åka iväg o 10 dagar? hehe.. men de e bra, man behvöer längta efter varandra.. men de gör vi ju bara han är på jobbet hihi..

Vet ni vad de bästa är?.. Att han känner likadant, att han saknar mig o vill vara med mig precis hela tiden :) Underbart..

Nee nu ska jag gå o diska o göra lite fint innan de e dax att vila igen..

Imon ska jag träffa Caroline, ska bli underbart roligt.. blir ju allt för sällan nu för tiden!! o på Torsdag blir det sjukhuset igen och sen umgås med Jessica, på Fredag blir det bio med Andreas o hans mamma sen helgen får vi se vad vi ska hitta på..

Puss o Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela