Välkommen!

Från Oskarshamns-sjukhus!

Publicerad 2010-03-01 12:47:00 i Att leva med sjukdom / Sjukhusvistelser!

Aha då sitter man här på sjukhuset.. jävligt drygt måste jag säga.. sjukhusbloggen är uppdaterad.. www.tuccitsjukhus.blogg.se

Sitter här i ett allrum me mamma, tur man har datorn med sig.. lär bli en mycket dryg dag och kväll idag.. uscha.. det är nu man kommer på hur jävla tråkigt de är på sjukhus.. vad ska man göra liksom? :O så lär bli lite uppdateringar i bloggen skulle jag tro :P Brist på annat ni vet... men vi får se.. kanske inte blir nånting? :P

Vi har fått ett jätte stort rum, mamma och jag.. hon blev inskriven hon med, dom är verkligen jätte snälla här.. men jag vill hem ändå, redan trött på detta :P hehe.. men tänk vad fin jag ska bli sen :D Hoppas jag iaf..

Nu ska dom även ringa o undersöka om man får vara med på uppvaket och hur dom anser att man får vara med när jag somnar.. eftersom jag vart me om de jag vart så e jag livrädd för sövningen.. usch, men hoppas verkligen de ska gå bra.. dom e verkligen hjälpsamma..

Nee ska se om de e nån rolig ute på msn som kan fördriva min tid lite ;)

Kram Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela