Välkommen!

Gårdagen o idag..

Publicerad 2010-03-23 10:14:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Hej hej på er.. passa på o uppdatera lite här nu medans man har tid o ork innan man ska sätta igång o fixa lite..

Igår mådde jag inge vidare på dagen så tog de mest lugnt för att sen ta tag i Andreas kök som jag plockade iordning så de blev snyggt o diskade en helvetes massa disk (vi har varit lite förslappade) tihi.. det kom helt plötsligt fram ett snyggt kök.. 

Efter Andreas slutade jobbet så åkte vi sen och handlade lite käk som vi skulle laga och sen blev det ikea med pizza buffé och köpte handtag till älsklings kök.. efter lite divideringar hit o dit o förslag från min sida så blev det dom handtag jag tyckte skulle passa och på de sätter jag tyckte och hur tror ni de blev? Joo de blev skit snyggt... Vi skruvade upp alla handtag när vi kom hem.. kanon snyggt, nu är de helt plötsligt ett modern, trendigt o väldigt snyggt kök.. me like :D

Sen var klockan rätt så mycket, så vi lagade lite gott käk o käkade o sen blev de lite film, tills jag höll på o somna i hans knä, så då kröp vi ner i sängen o bara mös en himla massa innan de var dax att sova..


Idag var jag svin trött på morronen, knappt att Andreas fick liv i mig så han fick nån puss.. haha.. då e jag trött vill jag lova.. men finns inget underbarare än att vakna upp på detta sätt och den turen har jag nu varje morgon typ.. myyyyys

Ska snart eller aa om 20 min typ, se våra bästa år och sen ska jag ställa mig o diska efter middagen igår.. har ont i magen idag och det skvalpar känns det som, så blir lugnt idag.. inte anstränga mig för mycket.. för sen när Andreas slutar jobbet så ska vi åka direkt hem till mig för att ikväll ha parmiddag med Malin, Jocke o självklart Melwin.. ska bli gott.. o Trevligt såklart ;) (Tur man har utbildad kok till pojkvän) hihi

Nee nu har jag nog inte mkt mer o skriva.. nu fick ni lite uppdatering iaf :)

Kram Kram på er.. från en sjukling som har ont, men som är såååå lycklig :D

Tack föresten för ni som kommenterar att ni tycker de är kul o läsa att jag e så glad.. de glädjer mig ännu mer!!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela