Välkommen!

Kan inte sova..

Publicerad 2010-03-29 08:26:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Morrn.. nu har man vart vaken sådär två timmar redan o kl e bara tio över åtta.. har inte kunnat somna om sen Andreas åkte till jobbet.. jobbigt läge.. o ingen mobil har jag för den ligger ute hos mamma o pappa..

Nu tänkte jag mysa ner mig i soffan under en filt och se lite OC o försöka vila lite innan de är dax att göra sig redo för sjukhuset.. dax för ögon idag.. hoppas innerligt att de inte blivit värre igen.. efter sjukhuset blir de naturligtvis att åka till Andreas <3 Har ju egen nyckel så får gå o komma som jag vill.. så han tycker jag är knäpp när jag frågar om jag får sova hos honom :P haha.. men fråga måste man alltid tycker jag, även om jag måste säga att man tar de lite för givet hihi, vi sover ju med varandra varje natt typ.. kan redan tro vi bor tillsammans.. ;)

Helgen har vart bra.. massa mys med min pojk och igår var vi hos mina föräldrar o mös o käkade middag och så.. himla trevligt..

Neee OC o soffan var de nu ja :P Känner mig lite hängig.. men först veckans "chema"

Idag: Kalmar med mamma, sjukhuset och sen shopping.. sen ska jag vidare till Andreas.. äta tacos o mysa.. får se vad vi hittar på..

Tisdag: Hem igen, psyk kl 13.. sen har jag inget planerat än.. eller joo städa massa, för mormor och morfar kommer och ska bo här!

Onsdag: Pressentera Andreas för kompisarna haha.. näe men vi ska på 2års kalas till Lucas.. Mycket trevligt.. hoppas jag :)

Torsdag: ÄTNLIGEN, Emil o David kommer hem!! Underbart!! Mormor o morfar kommer också :) Så Andreas ska få träffa dom.. spännande <3

Fredag o helgen: Andreas åker iväg :/ Tio dagar utan min älskling.. kommer sakna ihjäl mig, men tur jag har familjen över helgen så ska mysa massa med dom..

Så ser min vecka ut.. vad ska ni göra??

Hoppas ni haft en bra helg, kommer en bild-bomb senare eller nån annan dag!

Puss o Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela