Välkommen!

Lycka..

Publicerad 2010-03-18 12:41:00 i Att leva med sjukdom / Sjukhusvistelser!

Kärlek kan faktiskt vara lycka, men jag är fortfarande i chock.. hihi.

Nu ska jag snart bege mig till mamma, återbesök på sjukhuset idag.. tur det, annars hade jag fått åka in akut igår kväll igen, upptäkte att jag har massa vätska i magen igen.. suck..  trycker man på ena sidan skvalpar de på den andra.. o idag har jag fått feber.. blir så trött på detta.. måste uppdatera sjukhusbloggen nån dag, har ju hänt en hel del.. men inte orkat det ännu..

Går allt som det ska så åker jag till Andreas ikväll, men man vet ju aldrig vad dom beslutar sig för o göra med min mage på sjukhuset så vi får helt enkelt se..

Imon ska jag nog träffa Malin o Melwin me :D Weeii så trevligt hihi.. men får se hur jag mår o hur de går idag.. känns inte som man just nu kan planera så mycket.. känns som de mest e sjukhus som gäller nu :(  Tur man hinner med lite kärlek mellan också.. tihi

Nee nu ska jag packa de sista och sen kila..

Hoppas ni andra mår bra.. Kram Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela