Välkommen!

Mardröm..

Publicerad 2010-03-31 11:22:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Drömde massa konstigt i natt.. har sen haft konstig o obehaglig känsla i kroppen.. vet att drömmen inte är sann eller kommer att bli det.. men usch jag hatar drömmar ibland..

Så vad drömde jag då?.. Jo jag drömde att Andreas dumpade mig, att jag stod ensam kvar, utan bostad utan nånting, en brustet hjärta och han bara bad mig dra.. fick aldrig veta varför, jag var dum och sökte tröst i en viss famn.. han tog emot mig med öppna armar men jag slog ifrån.. älskar ju Andreas sa jag.. sen var de massa konstiga saker och Andreas bara försvann men hörde sen av sig och berättade vilken idiot jag var och hur han hatade mig..

Jao drömmar kan verkligen vara verkliga men ändå så långt ifrån verkligheten..

Sen vaknade jag av att Andreas vände sig med ryggen mot mig i sängen och sen ringde hans väackarklocka..

Ville inte släppa honom i morse.. älskar denna pojk och längtar tills han slutar jobbet idag för nu händer de en massa fram till fredag då han åker iväg :(

Just nu är de bara städ städ städ som gäller för mig, mormor o morfar kommer ikväll o ska bo i min lägenhet tills söndag (? tror jag) så vill ju ha det fint och så till dom.. så jag kommer att bo hos Andreas till fredag och sen hos mamma o pappa i helgen med Michaela, brossan och David.. ska bli en mysig helg faktiskt.. men vad händer nästa vecka då?.. förslag på vad man kan göra, när man går hemma sjukskriven?

Nee jag ska väl sätta igång med städningen här nu så jag hinner färdigt med allt innan jag ska börja göra mig iordning för Lucas 2års kalas i kväll :)

Hoppas ni får en bra dag!

Kram Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela