Välkommen!

Nollad o förvirrad..

Publicerad 2010-03-06 18:44:00 i Tankar och funderingar!

.. Det är nog precis vad jag är.. nu sitter jag hemma helt ensam i min lägenhet efter att ha varit hos Andreas nån dag.. Igår kom även Jonas från skåne så har haft de jätte trevligt.. även om jag mest vilat.. idag har vi varit hos mamma o pappa.. tror både Andreas o Jonas tycker om dom :) Pappa o killarna körde lite hellikopter o så o så fikade vi och jag tog en härlig dusch..

O nu sitter jag här.. helt ensam efter att dom lämnade mig.. kändes jätte konsigt o ja tårarna spräckte sig ut genom ögonen när vi sa hej då.. vet inte varför? Känner jag mer än jag tror och vågar erkänna? Eller är jag rädd för ensamheten?

Helt praktiskt så finns det ingen bättre kille tror jag.. men sen ligger ju den där Jesper o gror i skallen på mig.. blir galen.. varför skulle jag träffa honom igen, när han bara skulle såra igen? Jao som sagt.. känner mig helt nollad o förvirrad.. men igår kväll var en helt underbar kväll då vi bara mös en massa o pratade o så.. mys på hög nivå medans Jonas låg nere på golvet o sov :) Hihi

Jag har fått högre feber.. 38,5 visade den hemma hos mamma idag och kan nästan slå vad om att jag hade ännu högre igår kväll hos Andreas.. men men.. de ger väl med sig det också..

Känner mig just nu helt slut.. så ska lägga mig o vila ett tag nu igen.. försöka iaf..

Hoppas ni alla mår bra?

Kramis

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela