Välkommen!

Operationen avklarad..

Publicerad 2010-03-03 12:35:00 i Att leva med sjukdom / Sjukhusvistelser!

Sjukhusbloggen är nu uppdaterad...

Ligger här i min sjukhus säng nu och vilar lite efter god mat.. får inte åka hem idag.. har för mycket smärtor.. så blir en dag till.. dom hade nämligen räknat med att skicka hem mig på förmiddagen idag, men ikke...

Ikväll kommer kanske pappa på besök om han orkar, i så fall ska Andreas åka med honom.. fast pappa var så trött o så, så han kanske skippar o komma idag.. i så fall kanske Andreas kommer själv.. får se.. han e ju så go o vill verkligen komma hit.. dessutom hade han en överraskning *nyfiken* hihi

Tänkte lägga mig o titta lite på OC.. har så jävla ont nu, ändå e de typ en timme sen jag fick tabletter, men de har inte hjälpt särskilt mycket.. uscha..

Nee vila o OC blir de nu... hoppas ni har de bra..


Känner mig jätte tjock o fet :(

Kram Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela