Välkommen!

Panikångesten kommer tillbaka..

Publicerad 2010-03-31 14:02:00 i Att leva med sjukdom / Sjukhusvistelser!

Allt mer och mer kommer ångesten tillbaka, nu vet jag dock inte vad det beror på..

Kännt hela dagen att de e lite jobbigt o andas och att jag känner mig orolig o mest springer runt hela tiden o städar utan att få nåt gjort egentligen.. så satte mig ner för att ta de lugnt en stund och började skaka, svårare och svårare att andas, tårarna har runnit som bara den.. men VARFÖR? Denna gången vet jag inte varför..

Är väl bästa att börjar dona igen så att man håller  igång och så att jag är klar sen när min älskling kommer.. vill bara hålla om honom o krama honom hårt nu..

Nee åter till städningen nu..  vad gör alla mina läsare idag??

Kraam

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela