Välkommen!

Så skönt o vara hemma..

Publicerad 2010-03-15 09:52:00 i Tankar och funderingar!

Tänkte slänga upp lite bilder, jag är dålig på o uppdatera här.. första gången som jag har dator igång sen jag kom hem från sjukhuset.. otroligt skönt att vara hemma men de blir väldigt mycket vila, är fortfarande helt slut typ..

Nu sitter jag här o tänker på Jonna som ligger o blir operead nu.. lilla flicka, men allt kommer gå super bra :) De vet jag.. hihi..

Tänker även på Andreas.. helt underbar, är tomt nu när han e på jobbet.. tur vi ses när han sluta igen.. drogen själv.. jag är lite förvirrad men .. de börjar verka kärlek bannemej.. tralalalalala ;)

 Som sagt e fortfarande förvirrad.. Finns ju dom som e kvar i min skalle, men jag behöver inte elaka människor i mitt liv, jag behöver ha nån som jag tycker om och har roligt med och det har jag verkligen hittat.. han är sprallig, rolig o helt underbar på många sätt.. kan inte tro de är sant nästan, kan nån tycka om mig såhär mycket utan att lura mig??!

Neej jag tycker inte om honom för att jag saknar att han nån!! Lika bra o skriva de direkt.. jag tycker om honom för att han är HAN o ingen annan..

Idag ska jag till psyk-läkaren, kolla medecinen o så.. sen blir de bara att vila för att sen åka till Andreas i eftermiddag.. ska föresten lägga mig redan nu när jag skrivit klart här.. vila är något jag gör hela tiden nu, jag orkar inte göra så mycket annat faktiskt, märks verkligen att jag inte är mig själv riktigt när det gäller det.. men de går iaf åt rätt håll och jag är hemma från sjukhuset.. och det är de som är huvudsaken, det andra får ta den tid det tar!

Nee nu orkar jag inte skriva mer.. här kommer lite bilder.. från 1 Mars..

Spela yatzy har de blivit mycket nu.. men det är skoj =) Här e sötnöten som spelar :P Första gången vi spelar yatzy tillsammans.. måste ju dokumenteras :P SKratt


En Sliten Therese..


<3


Söto..


Myyyys på hög nivå!!!!


Det var allt jag hade just nu.. nu ska jag vila lite så jag orkar vara uppe lite sen..

Puss o Kram från sjuklingen..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela