Välkommen!

Smärta..

Publicerad 2010-03-06 09:57:00 i Kärlek är vackert!

Hatar denna smärta, igår kväll låg jag hos Andreas o spyde av smärta medans dom andra killarna spelade spel..

Tror jag börjar känna nåt som jag inte trodde var möjligt just nu.. Hände nåt igår kväll som gjorde att ett ljus gick upp för mig.. vet inte än vad det är.. men men..

Andreas är iväg o jobbar och jag o Jonas ska snart käka frukos.. sen ska dom köra hem mig.. har så ont så behöver hem o vila, även om Andreas sett till så att jag vilat massa här och passat upp mig :) o duscha hos mamma måste jag göra, måste ju ha hjälp o sätta på korsetten efter duschen..

 


Ikväll vet jag inte vad som händer, väldigt lugnt blir det nog med medlodifestival..

 


Nee nu pep min mobil.. tror de är söt..

 

Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela