Välkommen!

Sötis dator..

Publicerad 2010-03-22 12:26:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Hej hej..

Sitter hos min sötis igen.. hehe ovanligt va? ;) Jag har blivit helt beroende.. han är som knark tror jag..

Vätskan i magen vill inte försvinna, börjar bli orolig.. har även haft tryck över bröstet och bak i ryggen nu igår o idag och blir helt svimfärdig mellanåt, vet inte vad de är för fel.. menmen.. går la över det med..

Annars e jag bara kär o lycklig nu.. en helt underbar känsla måste jag säga..

Sitter o tittar på foto på älsk dator.. så här ska ni få några..




Första kvällen Andreas o jag träffades, palace i Kalmar..
  


Var ute o åt med jobbet för ett tag sen, avskedsfest för en som gått i pension.. de var trevligt, efteråt så tog jag o min fruga o Emma varsen drink o snackade skit typ.. drinken var dock väldigt söt o sliskig.. usch


Bowla e riktigt skoj, även om jag inte e bra på det.. Andreas tävlar ju i bowling så han försöker lära mig men tycker redan jag har bra teknik :) Tihi
 


Haha, en jätte bebis :P *skrattar*


Love Love Love


Mys med Whisky och Andreas, mycket speciell katt som inte går till vem som helst, men mig gillar han tydligen.. mys
 

Jag.. sliten o trött men ändå så lycklig ;)


I Lördags så kände jag mig ganska så pigg och sminkade mig till o med.. Andreas undrade om det verkligen var samma tjej..


Söt är en ganska så bra fotograf ibland :) Till o med jag gillar dessa två bilderna..
 

Sen på kvällen var vi en runda hos hans kompisar och tog de rätt så lugnt med tanke på att jag inte orkar göra så mycket, men de var trevligt..


Me like :)


Jag tror detta är riktig kärlek <3 Det känns otroligt rätt fast jag fortfarande är mycket förvånad! Du betyder super mycket för mig Andreas!!!!!


Det var allt jag hade just nu.. ska ta o hoppa in i duschen snart o sen fixa lite.. men först ska jag vila en stund..

Hoppas alla mina läsare mår bra..

Kram Kram

 

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela