Välkommen!

Väntat..

Publicerad 2010-03-27 11:37:00 i Kärlek är vackert!

Jag har på något sätt väntat på kommenteren från Jesper: "vad var det jag sa", men eftersom jag bett honom att inte höra av sig nåt mer till mig så var jag osäker på ändå om den skulle komma, men nu kom den och det är nog MÅNGA me honom som kan säga desamma.. "vad var det jag sa" och ja ni hade rätt.. det blev jag o Andreas efter lite om och men och styrka av mig själv att lämna Jesper och gå vidare från en "kärlek vid första ögonkastet - kille" Han kommer alltid betyda något för mig såklart och jag är fortfarande ledsen för det blev som det blev när jag ställde upp så mycket och gjorde otroligt mycket för denna killen och allt jag förlät, men nu är det över.. men Jesper.. eftersom du läser.. kommer alltid tycka om den Jesper jag lärde känna och acceptera den Jesper.. men den Jesper du var sista gången, den vill jag inte veta av, du vet att jag tog dig som du var med dina problem, men för de kan man inte behandla en människa som en skithög!

Jag är idag glad över detta beslut, jag är så himla lycklig med Min Andreas <3 Älkar honom.. vet att de kanske är snabbt, men aa jag älskar denna kille, jag trivs grymt bra med honom och allt går så snabbt, men det skrämmer mig inte lika mycket längre.. känner mig mer säker än någonsin, känner knappt några tvivel.. vi kan inte vara utan varandra..

Om en vecka så åker han.. är borta i tio dagar.. hur ska detta gå? :O Äsch är ju bra att vara ifrån varandra också.. dom tio dagarna kommer jag nog försöka ägna åt min katt, vänner, familj och lägenheten.. jobb kan jag ju glömma.. Var nämligen hos läkaren igår.. IGEN och blev sjuksrkiven till 1Maj.. helt otroligt.. en vecka eller två räknade jag med.. men inte.. risk för bråck om jag bär fel eller för tungt, så är väl bara till att lyda och se glad ut antar jag..

Det är väldigt mycket Andreas, sjukhus, vila just nu.. Sjukhuset känns de som jag åker fram o tillbaka till hela tiden, på måndag är det dax igen.. Psyk sköter jag och går till, var där förra veckan.. han blev super glad för jag träffat nån och det stora samtalsämnet var Andreas.. hehe.. ska dit nästa vecka igen..

Ikväll blir det bara massa myspys med Andreas, tända ljus.. räkor, baguetter, vindruvor, mouserat vin o massa gott.. ska bli riktigt mysigt har vi besämt och det lär det bli..

Igår var det ju bio med Andreas o hans mamma.. farsan, ritkigt bra film.. fick många goa skratt o även rysningar genom hela kroppen.. innan bion var bo hos hans mamma och käkade smörgåstårta som jag o Andreas hade gjort.. smarrigt värre.. sen efteråt blev det en runda till lilla pub och tog en öl.. eller jao.. dom tog en öl, jag drack mitt isvatten ;P Hehe

Det är väl ungefär det som händer, kände att jag behövde skriva av mig lite.. nu blir det att sätta igång me hemmet innan jag behöver vila igen..

Ha de gott där ute.. kram Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela