Välkommen!

Bilder April...

Publicerad 2010-05-27 11:31:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Oj vad jag ligger efter i min blogg, måste försöka skräpa mig nu när jag börjat komma iordning lite mer o har flyttat min dator o de :)

Här kommer iaf lite bilder från i April...



När Andreas kom hem från Alperna så hade jag gjort massa mys.. han blev super glad.. blev en mycket lyckad o mysig kväll :)


Sen testade vi ju att flytta ihop våra katter hemma hos mig, vilket inte gick så bra.. här sitter dom o spanar på varandra..


Whisky i min säng... tihi så söt så...
 

Sen så var Elin o Lowa på besök, alltid trevligt :) O Lowa är ju bara för go o söt.. tihi




Mmm gott med mat :)



NÅN SOM VILL TA HAND OM EN KATT??! :/
 

Shit att dom ens kunde ligga såhär nära varandra.. (när dom inte själva visste om de) hehe


Sötaste kille som finns! Älskar dig!


Någon var lite trött ;) Tihi..


Det var bilderna jag hade från April.. titta och njut...

Tycker de börjar bli dåligt me kommentarer.. så nu får ni bättra er ;)

Kraaaam

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela