Välkommen!

Bilder.. Maj

Publicerad 2010-05-27 15:24:00 i Kärlek är vackert!

Lite bilder från Andreas 26års dag..

Jag hade dukat upp fint och gjort god mat o köpt fina pressenter som jag slagit in fint :) Riktigt mys..



dom fina pressenterna o super fina rosor :)



En ego-Tess som älskar att överraska sin pojk <3

   

Whisky tyckte om o leka med snörena :)
 


En glad sötis öppna sina paket, jätte glad blev han :D




Jag bara älskar detta kortet på Whisky... sååå fint :)


Sen på fredagen så kom de besök från skåne för vi skulle fira Andreas på lördagen.. så på fredagskvällen blev det jätte goda smörgåsar och friterad potatis och salsa-sås.. mumma gott var det.. tyvärr blev de ingte fler kort tagna under helgen med min kamera..


Min sötis till pojkvän ;) Älskar honom så... bästa som finns <3


Det var allt jag hade o bjuda på :) Nu är jag ikapp lite i min blogg igen.. rätt skönt.. glöm inte slänga in lite kommentarer :)

kram Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela