Välkommen!

Då var det gjort..

Publicerad 2010-05-27 10:40:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Då sitter man här nyopererad igen, känns knappt som att jag gör nåt annat..

Senaste fem åren har ju varit väldigt mycket med operationer osv..  men nu hoppas jag att det inte blir så många operationer till, en till lär det bli.. möjligen två men sen hoppas jag att det räcker.. börjar bli riktigt jobbigt detta, inte konstigt att psyket tar skada? :O

I tisdags iaf så var det dax.. dax att operera brösten.. och resultatet är bara så super bra, jag är verkligen NÖJD.. hoppas jag är lika nöjd om några veckor när svulland osv gått ner.. så de inte blir som me magen, för den är jag verkligen inte nöjd med..

Ah annars händer de väl inte så super mycket, försöker ta de väldigt lugnt, men de är lättare sagt än gjort..

Imon åker jag o Andreas hem till Nybro en runda tills Lördag, har lite papper o så o fixa med där hemma i den lägenheten.. o möjligen hämta lite mer saker..

La in bilder från kameran på datorn för en stund sen, inte ens de har jag haft tid att göra.. så lite bilder kommer de att komma sen :D

Nee nu ska jag fortsätta se på våra bästa år... så ska jag slänga in lite bilder sen :)

Kram Kram på er

Älskar min Andreas <3 Den bästa av dom bästa!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela