Välkommen!

Första kvällen på jobbet..

Publicerad 2010-05-04 21:54:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Hellu mina vänner :)

 


Sitter just nu hos min älskling (som vanligt).. han är och jobbar, dom har så mycket att göra på jobbet så han får jobba kväll denna veckan, så kl tolv inatt ska jag hämta honom..stackarn.. vill att han ska vara hemma hos mig ju ;) tihi..

Just nu sitter jag bara o försöker fördriva tiden, har suttit en stund o pratat med Andreas pappa men han rättar prov nu o jag sitter här.. ont i huvudet som fan.. men var o hälsade på en stund på älsk jobb förut :) tihi..

Jag jobbade första gången igår efter min sjukskrivning, hade sjuk ångest innan jag skulle iväg till jobb så jag städade badrummet här hemma i kalmar kliniskt rent.. blev jätte fint :D Men det gick iaf bra på jobbet :)

Annars händer inte mycket, vi donar en jävla massa här hemma.. så jo.. mycket händer de väl egentligen :P i helgen kanske de blir att tapetsera? Så man kan flytta in i sovrummet snart.. äntligen har inneboenden flyttat, väldigt härligt må jag säga.. iof bor ju hans pappa här just nu, men de får gå det med..



Haha har varit hos Frugan idag.. vi fick yatzy-ryck o spelade massa (jag vann alla gånger) sen fick vi sånt skrattanfall så vi låg dubbelvikta och grät av skratt hehe..

Nee nu tog min energi slut.. hela jag är helt slut..

Hur har ni de alla läsare?

KramKram


Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela