Välkommen!

Fullt upp..

Publicerad 2010-05-17 07:38:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Hellu  alla läsare... förlåt att jag är riiiiktigt dålig på att uppdatera, har liksom verken tid eller ork änn för detta.. men nu passar jag på o skriva lite..

Det har hänt mycket grejjer här, jag bor typ numera hos Andreas.. eller så får jag inte säga.. hos oss heter de ju ;) Tihi.. iaf mina sovrumsmöbler o lite annat skit har flyttat hit :) Börjar bli lite tomt hemma i Nybro.. men nu har vi äntligen ett sovrum här, som är super mys..

Har även snart grejat klart med köket, satt upp gardiner o gardinstänger överallt, började måla min "walkin-closet" igår.. snyggt.. så aa här händer det grejjer, nu ser det ut som att nån bor här ;) Hehe.. ni vet ju hur jag är ;)

Jobbat har jag ju börjat med också som jag nämnt, det har inte gått så bra tyvärr, mått så sjukt dåligt med skallen.. varit super förkyld också.. börjar dock bli lite bättre nu iaf.. men jobbar typ bara en o halv vecka till, fick hem ett brev att jag ska opereras den 25e.. hmm blev måttligt chockad kan jag säga.. men men.. sånt man får ta.. ibland får man inte så lång tid på sig att förbereda sig.. på tal om det måste jag skicka ett mail till chefen nu när jag skrivit klart här.. hmm..

Idag är det lite nervöst.. snart dax för mig att börja plocka här.. sen käka lite frukost.. för sen får jag inte äta mer idag, eller aa förmiddagen.. för jag ska dricka äcklig kontrastmedel istället, ska vara på stor röntgen me magen vid halv två..  efter det blir de hem o fixa me de sista för att sen ha lite kalas för Älskling som imon fyller år <3 så ikväll kommer mina föräldrar o hans föräldrar o firar honom.. hur ska detta gå? ;) tihi.. lite nervöst att dom ska träffa varandra, men de ska säkert gå kanon :D

Vet inte vad mer jag ska skriva, har dålig fantasi nu för tiden tycker jag, ska försöka bli bättre, men lovar inget.... vad tycker ni jagf ska skriva om i min blogg? Är de nån som fortfarande läser den??!!

Kraaaam Tess

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela