Välkommen!

gör ont i mig..

Publicerad 2010-05-29 15:33:00 i Djuren!

.. av att katterna inte går ihop? Vad ska vi göra? Är de bara o släppa ut Tessie o låta dom göra upp eller vad ska man göra? Det gör ont i mig när Tessie nu sitter här hemma i sin bur o gråter av förtvivlan att vi inte vågar släppa ut henne? Får ta o göra de snart, för Whisky verkar gått o gömt sig.. han blev väl livrädd när han hörde att de kom hem en katt... suck..

Älskling ligger här bredvid i soffan och sover.. jag sitter o är uttråkad o har ont.. precis ätit en smörgås.. vad ska man göra nu tro??

Usch aa.. detta gör ont.. vad gör vi om de inte funkar denna gången heller? Något måste vi ju göra.. för såhär lider dom av och vi lider av det så de funkar inte.. blir sura miner också vilket  jag inte vill det ska bli..

Nee nu ska jag gå o komma på nån idé...

Ikväll blir de Eurovision.. trist att inte Sverige fick vara med.. men men ska kika iaf och till de blir de räkor, lite goda ostar o lite annat smått o gott.. ;) Ska bara mysa, hur mkt mys de nu blir får vi se beroende på dessa j*vla katter rent ut sagt... problem

Hoppas ni alla får en super bra kväll :D

Kramis

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela