Välkommen!

Han fick allt han önska sig...

Publicerad 2010-05-19 08:39:00 i Familjen betyder allt!

Hej Hej... hur har ni det??

Ah kan ju börja med att berätta att i måndags så gick allt kanon bra när våra föräldrar skulle träffas o vi skulle fira Andreas.. min o hans mamma fann varandra direkt och trivdes i varandras sällskap, alla var glada o possetiva och tyckte de var super trevligt... mycket lyckad kväll!

Röntgen gick också bra, får dock veta om de var tillräckligt om en vecka, vet ju inte om jag fick i mig tillräckligt med kontrast eftersom jag spydde upp mycket av det, men bara hoppas på det bästa :) tihi

Aha så igår var de älsklings födelsedag.. stort GRATTIS till den bäsa pojken som finns <3 Du gör mig super lycklig!!!  Han fick allt han sagt han önskar sig typ..
1/ Jag har flyttat in i hans sovrum :)
2/ Skate (spel till ps3)
3/ Skinnjacka
4/ Mig i en röd rosett ;)
hehe sen så fick han god middag o efterätt också.. och lotter av mig i måndags på kalaset och lite godis för att förvirra honom lite :P Efter allt igår så blev det massa mys i soffan med film, alltså en mycket lyckad födelsedag tyckte han.. och jag tyckte såklart också det :D Tihi

Idag blir det möte på jobbet kvart i ett till halv fyra, sen ska frugan hänga med hem och ta en fika med mig o Andreas :) Trevligt.. så ska vi nog lägga golv i min walk-in-closet också :D

De var nog de jag hade o berätta, nu ska jag gå o bädda sängen o fixa lite :)

Kram Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela