Välkommen!

25-års kalas i Örsjö..

Publicerad 2010-10-12 10:45:00 i Familjen betyder allt!

Det får bli lite kalas när man fyller 25 och har stor släkt ;) hehe.. Så de fick bli ett kalas hemma hos mamma och pappa också :)

Ni ska få se några få bilder, blev inte så många tagna o vissa inge bra.. men här kommer några iaf :)


Här har ni min mamma och min fasters man Magnus =)


Min kära morbror Jonas och David och Fasters man Anders...


Mmmm.. goda kladdkakor med aftereight glasyr med grädde och hallon.. gott gott


Jag med mina chokladtårtor ;P


Jag o min underbaraste <3


Kusinen Andreas fick en kavaj som min storebror haft förrut :) Passade perfekt till kläderna han hade på sig.. snyggt :D


Haha... glada kärleksparet :D


Det var de jag hade o bjuda på än så länge :)

Kraaam

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela