Välkommen!

25års kalas nr 1 den 18de september...

Publicerad 2010-10-04 12:22:00 i Familjen betyder allt!

Tänkte slänga in liter bilder från första födelsedagskalaset för mig som jag hade den 18de för familjen på mammas sida plus svärmor o bror o David såklart... låt bilderna tala ;)

Födelsedagsbarnet..


En mycket glad Therese som fick massa kryddor (som även Andreas blev väldigt glad för, är ju mest han som får användning för dom hihi) o under alla kryddor låg de massa hundra lappar från min otroligt snälla morbror :D Weeii... Tusen tack.. fick även en massa andra fina pressenter, såsom pengar till glas, en snygg lampa o ännu mer pengar hehe.. Tack alla! Blev bara kort när jag öppnade morbrors pressent konstigt nog.. hehe.. men det betyder INTE att de andra inte var nåt värt!
   

Jag o min kära morbror :)


Hehe min älskling ser väldigt glad ut ;)


Pappa, morfar o svärmor <3


Brossan o David, lika snygga som vanligt :D


Min andra morbror var också med, vilket var mycket roligt då han aldrig förrut hälsat på oss sen vi flyttade till småland.. så de var verkligen roligt!


Mmm gott med mat..
 

Sen fika.. gott de me ;)
 
  

STORA kärleken.. Jag ör så lycklig med denna kille <3 <3 <3



Sen var de dax för alla att sjunga för mig... alltid lika pinsamt hehe..


Tusen tack alla för ni åkte så långt för att fira min 25års dag.. Älskar er alla!!! Betyder jätte mycket för mig att ni kom!

Kraaam

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela