Välkommen!

Ångest o räkor ;)

Publicerad 2010-10-04 10:09:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

God förmiddag :)

Ah nu e ångesten kommen inför operationen, igår var den så illa så jag fick ta lugnande för att orka med.. men men de blir nog bra till slut får vi hoppas... ska jobba ikväll, tur att jag jobbar med Ullrika o Jessica.. annars vet jag inte om jag skulle klarat kvällen :O

Tänkte ställa mig o skala räkor nu, för ikväll när jag kommer hem från jobb så ska älsklingen och jag mysa med räkmackor.. gott gott ska det bli ;) Måste ju ha nåt gott såhär kvällen innan man läggs in eller hur? :P

Helgen har vart helt okey, fast fullt upp.. men trevligt har de varit iaf :D

Nee ska sätta igång me räkorna så jag hinner skala en del iaf nu innan våra bästa år börjar..

Hur har er helg varit?!

Kraaam

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela