Välkommen!

Detta kommer bli en lugn dag...

Publicerad 2010-10-12 08:27:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

God Morgon..

Sitter här under en filt i vår härliga soffa och bara... ja jag bara är... kan ju vara skönt det också ibland, kunde inte sova längre och har vart en rätt jobbig natt med mycket ont så har fått vara uppe en del då jag inte kunnat ligga ner i sängen.. så idag är man lite trött men men, så är der ju ibland.. Whisky ligger här bredvid mig också och vilar sig.. han ser rätt trött ut han också ;)

Idag så blir det nog en lugn dag.. vet inte alls vad jag ska göra faktiskt.. Andreas kommer hem en liten runda efter jobb men sen drar han iväg till en polare o ska kolla på fotboll.. jag orkar inte hänga med då de inte är så kul me fotboll, hade dock vart rätt kul o se ikväll då Sverige spelar... men jag är så pass trött o har så ont.. så jag får så snällt stanna hemma.. frågan är bara vad jag ska hitta på? :O Så idag finns det kanske risk för en del uppdatering här ;) hehe.. men de får ni stå ut med :P *ler*

Någon som har nåt bra tips på sakar man kan göra hemma men som inte är så ansträngande? :) Alla tips är välkommna :)

Nee om man ska ta o fixa lite me bilderna på datorn, så kanske de kommer upp lite bilder här sen ;)

Ha en fortsatt bra morgon så hörs vi senare...

Kram Kram

Nu fick jag sms från Elin att hon kommer förbi en snabb runda efter jobb och hämtar sakerna vi köpt till henne i Ullared :) Trevligt me lite besök även om de bara blir en snabbis... saknar mina vänner jätte mycket, inte träffat nån på lääänge av olika anledningar :(

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela