Välkommen!

En helt underbar helg :)

Publicerad 2010-10-18 09:58:00 i Vänner har en stor betydelse!

Veckan har varit rätt så tuff och jobbig av olika anledningar.. men efter denna helgen så känner jag mig så mycket nöjdare och gladare med min tillvaro.. detta tackvare min helt underbara och kärleksfulla pojkvän <3

Fredagen bestod av bara mys.. blev god mat till Idool.. hehe jag fick Andreas till att sitta och titta med mig.. han tittade iaf på halva programmet (även om han mest klagade och gav mig många goa skratt) hihi mitt underbara hjärta.. sen efter typ halva tiden så började han leta projektor istället och det gjorde ju inte mig nåt, han satt iaf bredvid mig.. :D    Efter de så somnade jag så tryggt under mitt härliga täcke i soffan bredvid min stora kärlek :)

Lördagen var det 7 månader för mig o Andreas :D weeii grattis till oss ;) O även GRATTIS till min kära bror som fyllde 28år denna dagen.. morgonen började helt underbar och sen var de dax för match för Andreas o jag skulle med o titta, katastrof blev det och en förbannad Andreas.. men det ordnade till sig när vi sedan åkte för att träffa mina kära föräldrar för dom var och tittade på ny TV.. sen mötte vi även upp Åke (Andreas) så gick vi alla o fikade på ikea.. sen bar det iväg hem med god middag och snack o yatzyspelande.. mkt trevligt..

Söndagen.. Då var det fullt ös.. vi hann med mycket, först frukost sen mötte vi upp Stefan och åkte ner till modehuset där jag var kläd-coatch till Åke.. blev en del inhandlat för honom och han var så nöjd så.. sen ner o käka kina-buffé sen hem igen och börja den totala makeovern på Åke.. weeeiii Tess like.. färgade hans hår o fixade det o nya kläder o allt.. aa de blev total makeover o han var nööjd vill jag lova :D Sen blev det även lite mer yatzy och stuvade makaroner o korv.. sen blev de ryggläge i soffan och spelade skate innan de var dax för Andreas att åka hem.. helt underbar dag men efter detta var jag totalt slut så de blev mer mys i soffan och film med Andreas och sen la vi oss..

Tack alla för en super bra helg :D

Idag är det måndag igen.. vad händer då tro? Inget spec antagligen.. kollar lite på ensam mamma söker just nu.. nu ska ni få se "the make over ala Tess"

Åke före.. observera att redan här hade jag börjat min makeover lite grann genom att fixa till hans hår med lite gele o grejjer vilket han inte brukar ha..


Andreas ville vara med o färga håret lite, han ville väl inte att Åke skulle få all min uppmärksamhet ;) tihi
 

O här har vi den nya Åke.. med nyfärgat hår, fixad frill, nya kläder.. en total makeover och jag är jätte nöjd och det roligaste var att han som var sååå skeptisk till allt från början var ruskigt nöjd efteråt.. jag fick honom o våga färga håret (vilket han aldrig gjort) Fixat håret me gele och köpa en hel del kläder (bla en LILA skjorta.. hehe, den kommer de nog bilder på nån annan gång skulle jag tro).. Ah jag är iaf mycket nöjd med mitt jobb ;)



Och här har vi stylisten som ska ut o styla :D


Vad tycker ni?? :D Kommentera gärna.. kan ju obeservera att denna kille e singel också ;) hehe
Kraaaam

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela