Välkommen!

I väntan på att Andreas ska komma hem...

Publicerad 2010-10-11 15:42:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

God eftermiddag kära läsare..

Här sitter jag nerkrupen i soffan med datorn och uppdaterar bloggarna lite i väntan på att Andreas ska komma hem, har lovat att försöka ta det lugnt då jag nog ansträngde mig för mycket igår så jag hade så ont på kvällen så jag bara grät..

Har donat lite idag också men har försökt att ta de i min takt, jag är inte bra på detta... hehe..

Händer inte så mycket här just nu, försöker mest få upp krafterna efter operationen, men jag är såå glad.. jag har inte kräkts något sen operationen och det är så sjukt skönt att slippa springa in på toa efter eller mitt i måltiderna.. underbar känsla :) Nu hoppas jag bara att detta håller i sig och att jag börjar gå ner i vikt igen för jag kan inte heller äta på samma vis riktigt (beror nog på att jag inte spyr upp maten hela tiden och därför inte känner mig hungrig hela tiden)t l och jag ska skärpa mig med godsakerna, för nu ska jag ner i vikt igen, ännu mer.. får se hur det går, men några kilo ska det väl gå hoppas jag, jag har ju 7 månader på mig tills man ska visa sig på stranden i tunisien ;)

Sitter här och funderar på vad vi ska äta till middag idag, dagens rätt på tavlan "veckans matsedel" är inte ifylld och verken Andreas eller jag vet vad vi är sugna på idag.. hmm.. så vi får väl se vad det blir, nåt blir det ju iaf =)

Musiken strömmar ut genom datorn med härlig musik från spotify, vilka härliga låtar det finns och vilka minnen man har till olika låtar...

Jaa just nu bara njuter jag av livet fast att jag har väldigt ont och är trött.. jag har ju trotts allt de bästa liv jag kan önska mig.. med en familj som gör allt för mig och för att jag ska må bra, en helt fantastisk sambo som verkligen älskar mig på riktigt, en underbar svärmor som bryr sig om mig som om jag vore hennes egna dotter plus mina vänner såklart.. så aa jag kan nog inte ha de bättre <3

Nehe nu ska jag sluta ögonen lite och lyssna på¨den härliga musiken och vila en stund sen kommer min kära sambo :)

Ha en bra dag!
Kram Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela