Välkommen!

Melle på besök...

Publicerad 2010-10-14 15:17:00 i Barn i min närhet som betyder mycket för mig!

Hade fått ett sms när jag vaknade vid åtta idag från Malin som underbade vad jag gjorde och skulle göra idag och jag skulle ju inte göra nåt speciellt så då skrev hon att dom kommer om ca 40 min.. hehe lite chockerande men Myycket trevligt.. :)

Jag fick lite brottom och fick för mig att jag skulle baka kärleksmumms.. vilket mer bler som en choklad-tårta, men gott var det.. ni ser ju själva så nöjd Melwin är med choklad överallt ;) Tihi


Sen så hade tidningen kommit också och Melwin satte sig och tittade i den, han skulle se om han kunde hitta några bilar.. sötisen..


Gladifisen och jag :P
 

Kan man bli charmigare än såhär? ;) Jag bara ÄLSKAR detta kortet.. han är ju för söt lilla Melwin <3


Tack för en trevlig morgon/förmiddag... hoppas vi ses snart igen..

När Malin o Melle skulle gå och vi var ute och gungade, så kom pappa över på sin lunch och fikade med mig :) Disskuterade mobiler, abenomang m.m.. jag ska nämligen åka o kolla på en mobil i eftermiddag när Andreas kommit hem från jobbet o så.. för att se vad jag vill ha (tror redan jag vet) sen ska jag ringa tre imon o förlänga mit abenomang.. så nästa vecka har jag troligen ny mobil :D weeii....

Annars så händer inte så mycket idag, blir nog ganska så lugnt ikväll.. kanske sätter vi oss o spela lite Mario.. vi får se helt enkelt...




Förresten, vi har ju börjat me tavlan "veckans matsedel" som vi skriver varje vecka här hemma.. kanske ska jag börja skriva upp den här som en "vecko-sak" i bloggen? Vad tror ni om det? ;)

Nee nu ska jag vila en stund innan Andreas kommer hem.. så jag orkar me honom sen ;) hahahahaha..

Kram Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela