Välkommen!

Skulle vilja säga "avnjuter en härlig smörgås till frukost"

Publicerad 2010-10-13 09:14:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

... Men.. det gör jag inte, kan kanppt njuta av mat längre, mår bara konstigt när jag äter, känns ungefär som att dom precis har förminskat min magsäck igen.. aja de blir väl bättre med tiden, glad att jag inte spyr hela tiden längre iaf :)

Blev inte så mycket uppdatering igår iaf även om jag var själv heeela kvällen, men höll på här hemma en hel del, vilket jag senare på kvällen ångrade då jag märkte att jag hade överansträngt mig IGEN o fick jätte ont.. ska förska o inte göra det idag också, varför lär jag mig aldrig att ta de lugnt för? :O

O så var Elin här efter att hon hade slutat jobba, hon skulle komma o hämta lite saker jag köpte på ullared så det skulle bli en snabbis fika, men hon var här i typ 2½timme.. verkligen super trevligt :) Tusen tack för du kom förbi vännen, det är så synd att vi inte kan ses lika mkt längre, men vi hade de iaf jätte trevligt.. pratade gamla minnen och lite skvaller o så :) hehe

Ikväll så kommer Åke på middag, för han ska lämna tillbaka vårt bord som vi förhoppningsvis ska sälja imon :) Så fram tills han kommer så ska jag verkligen försöka ta det lugnt, även om det står ett diskberg här, får se om jag klarar det eller inte :P

Annars händer väl inte så mycket, ska nog ta o lägga mig på soffan o se om de är nåt på tv eller så.. bara för att slappa en timme, sen ska jag nog fixa lite grann små plock.. pappa kommer nog förbi o fikar med mig på sin lunch idag =) Trevligt trevligt... det ser jag fram emot..

Nehe.. ha de så bra så länge så kanske vi hörs senare..

kram Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela