Välkommen!

En glad pojkvän... :D

Publicerad 2010-09-30 13:00:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Hej hej...

Sitter här med stuvade makaroner o falukorv och avnjuter en härlig lunch efter en halv arbetsdag.. pappa har precis varit här o hälsat på och hämtat lite saker..

Livet är verkligen på topp och ännu bättre gör det att min älskling kommer att komma hem glad som ett barn på julafton :D tihi... vi har nämligen fått biljetter till Iron Maiden nästa år.. guttans ska det bli.. gör mig så glad att höra höra honom så lycklig.. fast han är ju nästan alltid glad.. ler.. jag har världens underbaraste pojkvänn.. FIFA11 släpptes idag också så jag har varit  fixat det till ps3 så då blev han också glad ;) hehe kanske blir det en utlandsresa nästa år också fick vi reda på idag.. ah kan livet bli bättre än såhär? ;P *tihi*

Jo iof de skulle kunnat bli bättre om jag fick vara frisk o allt, men man kan ju inte begära för mkt :P hehe.. Skulle ha städat o fixat här hemma idag, men som vanligt eftersom jag jobbat så mår jag inte så bra så städningen får nog vänta tills imon då jag är ledig..

Vad händer i alla er andras roliga liv?..

Nee nu var lunchen slut på tallriken så jag ska ta och göra nåt annat nu..

Hoppas ni får en bra dag mina läsare.. Kram Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela