Välkommen!

En helg med smärta..

Publicerad 2010-09-27 14:47:00 i Familjen betyder allt!

Hej hej..

Då var måndagen här igen och helgen har varit seg med smärta men samtidigt väldigt härlig.. varit hemma från jobb vilket jag idag är glad för, för skulle aldrig klarat av att jobba..

Moster med familj har varit på besök från skåne för att fira mig.. så jag har försökt se pigg ut iaf o knarkat tabletter dom timmar vi umgåtts med dom.. hehe vad gör man inte för o umgås med super härliga människor? ;)

Var o köpte mig en ny kamera igår för pengarna jag fått när jag fyllt år.. så äntligen har man en fungerande kamera igen.. härligt härligt..

Idag blir de en lugn dag, har typ sovit från o till hela förmiddagen.. ganska skönt för nu e de bara 1 timme o 20 minuter tills Andreas kommer hem =) ler.. då blir det att skriva veckans matsedel och sen åka iväg o handla.. sen ikväll blir de film..

Ha en bra dag alla där ute :)

Nu lite bilder...
Jag o min kära mamma <3


Jag har blivit bra på att dölja mina smärtor.. :D


Jag o underbara kusin Bella :) Jag älskar denna bild!


Underbaraste av dom underbara, Älskar dig Andreas!


Avslutar det detta inlägg med lite kärlek... Kraaam

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela