Välkommen!

Härlig 25års dag :)

Publicerad 2010-09-24 08:09:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

God morgon.. nu är man då 25år o en dag typ :P Det blev en mysig födelsedag även fast jag mådde skit rent ut sagt, hade hoppats på att vara frisk men ikke.. men de gick ju bra ändå..

Först så kom mäklaren hit och hon var så himla possetiv och beundrade det vi har renoverat :) Och priset hon sa var kanon.. när hon hade gått började vi göra "exotisk planka" men kom på att vi hade glömt en viktig frukt så vi stack till citygross o handlade.. o Andreas önskade en låt eftersom de var en speciell dag så för första gången gick vi o handlade till VÅR låt... monster.. mysigt..

Väl hemma igen så blev de till att äta o öppna paket.. fick ett sött kort från "kent-agent" *tihi* och en ny beck film och en snygg svart kavaj.. Tack älskling.. sen fick jag faktiskt se idol  (som Andreas ej gillar) samtidigt som vi spelade yatzy och bara mös en massa.. dock vann Andreas alla gånger o fick yatzy hela tiden så jag var lite butter.. haha.. ne da.. Sen var det sängen som gällde ;P O sen var det slut på information till er :P hehe..

Men jag hade en mysiga födelsadag trotts all värk o trötthet :)

Mmm super god mat :)





Födelsedagsbarnet själv:P


Alltid trevligt med Yatzy, även om man förlorar hela tiden ;) Men ritkigt mysigt hade vi de :D


Underbaraste sambon man kan hitta.. <3




Jäte mys med brinnande ljus <3


Det var allt från min 25års dag... kommer nog mer uppdatering med bilder o så senare kanske.. nu ska jag gå o laga mig lite gröt.. mumms..

Kram Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela