Välkommen!

Hurra Hurra Hurra..

Publicerad 2010-09-23 09:53:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Nej för det är ingen vanlig dag, för det är MIN 25års dag.. hurra hurra hurra ;)



Aha då börjar man nära sig tant då.. skrattar.. nee så illa är de väl inte riktigt kanske..

Gud vad länge sen jag uppdaterade här, det är verkligen fullt upp.. orkar inte uppdatera nåt nu heller, är dålig idag.. denna dag började inge bra alls.. den började i tårar pga hemsk huvudvärk.. först nu som jag orkar sitta upp.. så de blev inge jobb idag, hoppas dock de blir bättre snart för ikväll blir de mys med min underbara sambo! Det blir exotisk planka som vi ska göra o sen annat mys skulle jag tro ;)

Uppdaterar kanske mer senare om jag får mer ork..

Ha en fortsatt bra dag mina vänner!

Puss o Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela