Välkommen!

Nystart..

Publicerad 2010-09-23 12:25:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Goddag..

Tänkte jag skulle börja me en nystart här nu i bloggen, då jag tror att jag nu fått lite smak för det igen och har mer tid...

I mitt liv har det nu hänt mycket, jag har som ni vet blivit sambo och vi har renoverat o donat en himla massa här hemma.. så nu ser man verkligen att vi är två som bor här och det är underbart, stora förändringar har skett ;) Men jag är super nöjd, även om detta tagit på mig på en liten negativ sida då jag blivit mycket stressad och därav (tror jag) fått mer depprission under en period och gråtit mycket och en del panik-ångest anfall, men nu tror jag att jag är på rätt spår igen och jag är så lycklig..  det ända som inte gör mig lycklig nu är väl alla sjukdommar, men men de fixar sig väl kanske nån gång i framtiden :)

Idag är det ju min stora dag, får se vad den har att medföra men nåt blir de säkert, nåt mys skulle jag tro.. man vet aldrig med min älskling.. men eftersom jag e dålig idag så blir det nog lugnt.. har iaf försökt fixa iordning mig lite så man ser lite respektabel ut ;P hehe

Förra helgen var det kalas här hemma på lördagen då mina föräldrar och bror, David o mormor, morfar och mina två morbröder var här och svärmor förståss ;) Vi hade en super trevlig kväll med en del lite chockerande pressenter som jag blev super glad för.. TACK snälla ni som tänker så mycket på mig!!! Söndagen var det kalas för släkten på pappas sida, fast det hade jag ute i Örsjö :) På lördag kommer moster o hennes familj hit så ska vi fira mig lite då också med smörgåstårta o så :) Gott hihi

Nee.. nu har jag nog inte mkt mer o skriva, ska gå o lägga mig o vila nu, börjar se massa svarta prickar igen :( ..  men där fick ni lite nytt iaf.. ska försöka bättra mig med att uppdatera denna blogg :)

Kram Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela