Välkommen!

En dag på ölandsdjurpark :D

Publicerad 2011-08-03 09:23:00 i Familjen betyder allt!

Blev hastigt bestämt i måndags kväll att jag skulle med moster med familj plus några till till ölands djurpark igår :) 
Mycket trevlig dag må jag säga.. skriver inte så mkt utan bilderna får tala ;) så här kommer en bildbomb o lite text :D


Jag kusin Michaela o moster började med att åka i sagotunneln.. haha fan vad B egentligen, allt ser ju mest otäckt o gammalt ut.. såg ut som vissa gubbar hade dött o vissa hängt sig.. men men många skratt blev det eftersom vi tre fick åka själva (skulle haft me oss en 2åring men när vi hade satt oss ville han inte längre så vi åkte ensamma) hehe.. Här e jag o min lilla kusin, som blir äldre o äldre så är inte så liten längre.. o e dessutom mkt större (längre än mig) hehe
 
Moster i sagotunneln

Hur fina e sagofigurerna egentligen?! hehe dessa var iof bland dom finaste, fick inga kort på dom döda o dom höngda ;P


Väldigt mkt bad o sol blev det, underbart väder.. jag o lill-kusinen Bella åt lite pannkakor som jag hade med mig.. vi är lika galna i det båda två :D så de var nån som blev glad när jag hade pannkaksrullar med mig :D


Här låg vi ett antal timmar... myys
  

En söt Joel.. mosters kompis barn som också var med :)


En glad Tess..


Kusinerna e ju bäst :D Bella-bus var såå lycklig att jag var med.. tihi


Posa...


Bella står stolt framför "sin karusell"


Mmmm sockervadd är gott..
 


Fikapause..


Sen var vi ju tvugna o åka tåget med lillpojken såklart.. här är moster o Joel


Michaela o jag


Joel fick en hund som han var såååå glad för.. tills det blev "en jävla hund" men sen blev han kompis med den igen :) Så söt
 


Bella åker karusell.. jag fattar inte att hon vågar.. helt ensam desstom.. stor kredd till den tjejen alltså.. hon e ju galen o inte en min gjorde hon, såg helt oberörd ut.. bara skrattade o njöt.. kan ni förstå detta.. en sån liten tjej?! hehe..
 

Micke filmar Bella bus när hon åker..


En glad Bella har precis åkt, men ska upp i den igen direkt efter.. aa som sagt.. galning..


Dax att åka igen..
 

En nöjd Bella, som säkert hade velat åka mer men nu fick de räcka.. hehe


Anna blev hundvakt..
 

Jag njuter av tillvaron :)


Underbara Bella-busa <3



Jäääätte söt apa :)


Härlig dag..


Kusinerna..


Sen avslutade vi dagen med grill och umgås o mysa i stugan/huset dom hyrde :) Tack för en super bra dag alla inblandade!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela