Välkommen!

Klockan halv två..

Publicerad 2011-08-04 15:19:00 i Att leva med sjukdom / Sjukhusvistelser!

klockan halv två fick jag på mig kläderna idag.. shiit, en helvetesdag rent ut sagt.. skulle jobbat men ikke, vid halv tre inatt vaknade jag o hade super ont i skallen sen låg jag o somnade o vaknade hela tiden fram tills Antes klocka ringde vid strax innan sex.. jag hade då så ont så jag grät så Andreas fick gå o hämta tabletter till mig.. jag kunde knappt resa huvudet.. ajaj vilken smärta..

Vid nio klarade jag gå upp o dricka lite och få i mig en liten smörgås sen var de bara o lägga sig igen, sen har jag legat hela dagen typ.. gått upp lite då o då o plockat lite sen fått lägga mig igen, soterat en jävla massa kort i mina fotoalbum har jag gjort, tänkte jag skulle få iordning på dom på riktigt så de blir lite snyggt o organiserat.. så har lite foto o framkalla så de blir riktigt ;) hehe

NU äntligen börjar jag få liiite energi så jag orkar vara uppe.. skönt de så jag e lite pigg när Andreas kommer hem.. för då måste vi iväg o köpa färg o lister o lite sånt smått o gott.. tihi.. sen blir de en lugn kväll.. iaf för min del så jag orkar med morgondagen då de kommer lite besök hit på kvällen, så hoppas innerligt att jag är piggare då.. måste ju städa imon lite också..

Helvete nu börjar värken bli intensiv igen.. tror nog jag ska gå o lägga mig fram tills dess att Andreas kommer hem...

Ha en bra dag mina läsare så hörs vi!

Haj Haj

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela