Välkommen!

Packar..

Publicerad 2011-08-18 13:45:00 i Familjen betyder allt!

Eller lägger fram det jag ska packa rättare sagt.. för väskan ligger under massa bröten och tvn.. så den får Andreas hjälpa mig att ta fram sen :)

Ni kanske undrar varför jag packar?! Joo för ÄNTLIGEN har mamma och pappa kommit hem från sin MC semester så nu tar vi semester en helg och åker ner till dom :) Egentligen ska vi ner för morfar fyller 70år.. börjar bli gammal gubben ;P hehe.. så de blir stor fest på Lördag och på Söndag åker vi hem igen men innan dess ska vi hälsa på min gudmors dotter på sjukhuset som vart med om en hemsk bilolycka o sen efter det åker vi förbi Emma och Jonas på vägen hem och hälsar på dom och träffar lilla Kalle.. aaa för dom har ju fått barn, GRATTIS :) En liten pojk.. så igår slog jag in paket till den lille :D

Massa paket har jag slagit in.. Bella-bus har fyllt 7år också så paket till henne med, en 4st för o vara exakt och 3st till Kalle o 1st till mamma o 1st till pappa.. morfars ska moster fixa nere i skåne så de får jag slå in där imon :)

Så ser min helg ut.. och imon blir det bara myyys med mamma och pappa hela kvällen.. och min Andreas såklart :D Honom får man ju inte glömma, för han är faktiskt det viktigaste jag har.. Älskar dej!!!!

Lite smakprov på mina paketinslagningar.. iof bara Bellas paket här men ändå.. jag älskar att slå in paket som ni vet, ni som känner mig ;) Hehe.. köpa paket är också skoj hehe


Vad tycker ni? :)

Nee nu tror jag att jag ska avsluta här.. blev ett lång inlägg som egentligen inte handlar om nånting!

Ser iaf fram emot helgen för jag saknar min mamma och pappa nåt enormt!

Ha en fortsatt bra dag!

Kramis

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela