Välkommen!

Potatisplättarna är i ugnen..

Publicerad 2011-08-10 12:07:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

.. och här sitter jag o väntar.. har precis målat trösklar, lackat trösklar och målat lister.. så nu var det dax för lite lunch tyckte jag.. välbehövligt och gott.. vad mer kan man begära? hehe

Vetikatten vad jag ska hitta på sen resten av eftermiddagen bara? Hmm.. Andreas är ju inte hemma förrens efter fyra.. aja nåt hittar jag alltid på att plocka med ;) Kanske gå ut o röja i förrådet ute på gården.. hmm.. aa vi får väl se vad jag gör.. Har röjt hela gästrummet nu också, igen.. :P Blir ju rörigt direkt eftersom det nu används som arbetsrum där vi målar o sågar o sånt.. men snart ska vi börja fixa där inne och jag längtar nåt kopiöst tills det är färdigt så man får ett rum till :D Weieii

I eftermiddag/kväll blir det att slipa trösklar, sätta hörnlister och äta tacos innan vi beger oss ner mot bowlinghallen för idag är det ju Onsdag, vilket innebär träning.. jag vill också börja träna, hade man bara haft bättre inkomst skulle jag börjat direkt, men vi får se hur det blir med tiden.. har jag tur är det inte så många som tränar ikväll o då kan jag vara med på Antes bana och kasta lite.. vi får se.. hur som helst är de kul att titta också, även om man då blir mycket mer sugen på o spela själv.. tihi.. 

Undra om jag ens kan bowla längre? Har ju inte bowlat på flera månader nu, då det är stängt i hallen över sommaren och vi har inte tagit oss iväg o bowlat i nån annan hall heller.. :P 

Nehe tror nog min lunch är klar i ugnen nu så är väl bäst o ta det innan de bräns.. vore ju synd..

Ha en fortsatt trevlig dag.. jag kanske återkommer..

Kram
 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela