Välkommen!

Veckans matsedel :)

Publicerad 2011-08-16 14:28:00 i Veckans matsedel!

I dag har jag skrivit veckans matsedel.. äntligen ska vi börja komma igång med den igen varje vecka nu.. skönt o slippa behöva disskutera o komma på vad man ska äta varje dag.. såå härligt o ha en matsedel att gå efter :) Såhär ser den ut för denna veckan..



I dag har jag pause från målandet, har målat lite grann men inte mycket.. märkte igår efter mååånga timmars målning att mitt huvud inte mådde så bra av alla ångor från färgen.. så idag har det fått bli att avstå från det.. istället har jag gjort annan nytta såsom tvättat, plockat, soterat o slängt massa kläder o lite sånt smått..

Vid fyra ska jag möte Ante vid bowlinghallen så ska vi ta och träna lite.. hoppas de går bra idag :) Kul blir det iaf i vilket fall som helst..

Målat toadörren, så den hoppas jag ska komma på plats ikväll.. vi har varit utan toadörr nu ett par dagar, lite småjobbigt o gå på toa utan att kunna stänga faktiskt hehe.. men ikväll eller imon iaf så kommer den på plats den också :D



Förrensten har en katt här som har sååå skönt stil, är hon inte för söt? Hehe skit kasst foto men ändå.. man ser ju vilken go stil hon har när hon vilar o tvättar sig ;) Tihi vår lilla Tessie <3


Kan bjuda på en gammal bild på vår andra lilla tok-katt också.. våra små barn ;) Tihi



Nu har nog disken torkat i diskamskinen så dax att plocka upp den och i med ny disk..

Ha en bra fortsatt dag..
Kram Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela