Välkommen!

Weeii

Publicerad 2011-08-11 07:36:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Jippie, igår fick jag träna med Team Blue.. tog ett tag innan jag vågade, jag är ju så fruktansvärd feg plus att jag inte spelat på typ fyra månader, men det gick helt okey för att vara så längesen..

Blev en del små "jubel" o mycket beröm o lite tjat om att skriva papper för klubben men de blev inget med det.. tihi..

6 strikar på 2½serie blev det iaf.. det är inte fy skam, så jag är nöjd faktiskt.. även om jag inte gjorde några direkta höga poäng tyvärr men men de kommer gå bättre nästa gång jag spelar, tar ju lite tid innan jag kommer in i det igen..



Nu sitter jag här ensam, Andreas stack till jobbet vid sex så då var jag uppe och sa hej då till honom, men gick sedan och la mig i hans säng och somnade om efter en stund och sov till strax efter sju.. men nu sitter jag här som sagt.. undra vad man ska slå ihjäl denna förmiddagen med? Vad tror ni? hehe

Jo ni tror nog helt rätt, det blir att mååååla.. såå ovanligt tihi.. men får se hur mycket jag orkar, ska ju orka jobba ikväll också ;) Jobbar med Linda så det känns skönt :D


Ska ta o svara på lite kommentarer här i bloggen nu, har varit lite dålig med de.. men kommentera gärna, tycker jag får väldigt dåligt med kommentarer sen jag började blogga igen.. är det inga som läser tro?!

Ha en fortsatt bra dag.. jag återkommer nog ;) 

Kramis Kram 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela