Välkommen!

Det kilar frammåt...

Publicerad 2011-02-02 09:15:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

... Med det mesta faktiskt.. :) Egentligen är jag ganska lyckligt lottad som har min Andreas <3 Han är den mest älskvärda person jag vet.. Älskar Dig gubben..

Jag lever bra.. utom ekonmiskt som dom senaste månaderna varit kris.. men vi har de bra och vi har börjat bugga nu ju, gått två gånger och det är bara sååå kul.. är väldigt glad att vi anmälde oss till buggkursen och det går verkligen frammåt, första gången hade jag lite problem eftersom dom inte lär ut samma steg som jag kan sen innan så de är helt nytt tänkande så de var lite svårt, men i måndags däremot gick de jätte bra och jag fick en hel del beröm faktiskt ;) Men testar jag att dansa med Andreas så går de dock inte lika bra så det måste vi öva på.. jag vill nämligen väldigt gärna styra killen och det ska jag ju inte göra :P hehe.. och är väl att jag känner Andreas som det blir så..

Bowlingen går också frammåt, var o spelade förra veckan med Andreas och Stefan, jag snittade 150 på tre serier, inte illa.. är super nöjd och Andreas o Stefan var chockade över mitt snygga spel och Andreas var sååå stolt <3 Tihi.. Sen var vi o skulle spela i måndags igen, men de gick inte alls.. mitt knä o fot pallade inte så jag fick avbryta men envis som jag är spelade jag fram tills att det gick så långt så jag knappt kunde gå.. då mer eller mindre förbjöd Andreas mig att spela.. vi skulle ju bugga på kvällen med så det blev hem och smörja knä och fot med voltaren för sen var de bugg som gällde och det gick ju bra trotts smärtorna.. envis som man är.. men nu ska jag ta de lugnt fram till fredag iaf, då blir det att försöka träna igen.. men vi får se, beror ju på hur knät o foten mår..


Hade en "down" period förra veckan, mådde skit o var så trött på allt så de var inte klokt.. var ledsen o arg och beviken på allt o alla ungefär.. igår kom jag på varför.. jag hade glömt o ta mina tabletter mot deprisssion o panikångest en längre tid och dom får man ju inte bara sluta med sådär.. men nu när jag tar dom igen märks de väldigt stor skillnad o vanliga Tess är tillbaka :)

Hmm det är väl lite av vad som händer i mitt liv.. nu ska jag gå o sminka mig o fixa mig lite för att sen kila ner på stan och fika med Linda och Jessica.. najs najs..

Ha en bra dag.. så hörs vi..

Kraaam

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela