Välkommen!

....

Publicerad 2011-02-03 14:37:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Blivit mycket bloggande senaste två dagarna, jag har överskottsenergi och städmani o mellan varven får jag blogg sug.. vet inte varför.. hehe..

Nu har jag dammsugt hela lägenheten.. tagit bort alla mattor o alla saker jag kan o dammsugt jätte noga, så nu hoppas jag inte katterna ska dra fram massa skit direkt.. även skurat alla golven och tvättat en massa tvätt så nu finns de ingen tvätt kvar här hemma.. skööönt..

Längtar efter min pojk nu, men vad ska man hitta på ikväll då tro?! Måste iaf ta upp lite disskutioner med Andreas.. dom är inte lätta men vi måste verkligen ta ett beslut.. för nu är de inte många veckor kvar.. kvar till vadå undrar ni nog...

... Jo mamma och pappa har bestämt sig för att flytta, ner till skåne.. tror ni jag kommer sakna dom eller? Shit kommer bli jätte konstigt att inte kunna åka till dom och hälsa på när man känner för det.. hmm Andreas är inte alls glad för att hans svärföräldrar ska flytta så långt bort och det har han sagt till dom sen första stund.. han är nog den som protesterat mest haha.. jag tycker inte heller om det riktigt men samtidigt vet jag att mamma kommer må bättre där nere och bli mycket gladare.. så försöker se på det på de sättet... men visst de kommer bli vääääldigt tomt, hon är ju min bästa kompis.. så, Andreas och jag måste ta ett beslut snart om hur vi ska göra så vi vet innan dom beger dig neråt.. svåååååårt.. men tror jag vet hur det kommer sluta mene aa vi får se helt enkelt..

Måste hitta nån stans och göra av mina kartonger jag har i huset också, nån som har ett rum över till förvaring? hehe de e ju uselt med dessa lägenheterna att man inte har nåt förråt.. det gör mig galen.. men än sålänge har det inte kommit ut nån annan intressant lägenhet heller..

Nee nu ska jag gå o skura toaletten o sen diska det sista.. sen är de fint som tusan här hemma igen.. så slipper Andreas o Jag tänka på det ikväll eller imon, kan vi bara ta de luuugnt jag o min prins <3

Hoppas ni har de gott.. lär säkert uppdatera något mer senare.. ska ju lägga upp bilderna från nyår o så också.. så jag kommer ifatt lite.. måste skärpa mig ;) hehe

Kramis Kram

Min underbaraste <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela