Välkommen!

Julafton i bilder...

Publicerad 2011-02-03 08:19:00 i Familjen betyder allt!

Pappa, mamma och David står och väntar på att få börja äta den goda julmaten ;)


Bror o jag..


Pappa fick för sig att Davids skulle smaka gammeldansk o sen även Emil :) Skål


Lite julklappar.. tihi


Min älskade fina mamma... Älskar Dig!!!


Emil o David öppnar min julklapp tillsammans :) *nyfikna*


Pappa är glad o öppnar paket som han blev jätte glad för från mamma.. vantar han ska ha när han är ute o flyger o det är kallt på morrnarna ;)
 

Senare på kvällen blev det dax för julklappspelet :)


Bror o David!


Jag var hmmm... glad :P (och hade bytt om till myskläder) Tihi


Koncentrerade..


Glada..


Tack familjen för en mysig julafton <3

Det var en del av korten jag hade, tror pappa har fler på sin kamera så måste be honom om att jag ska få dom, i så fall kanske de kommer ett inlägg till sen med bilder från julafton..


Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela