Välkommen!

Länge sedan..

Publicerad 2011-02-10 14:41:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Hej hej...

Nu var de länge sedan jag skrev igen, fast jag lovade o bättra mig.. men jag har verken tid eller ork men ni får nöja er med att jag uppdaterar lite då o då iaf :)

Aha senast jag skrev var innan helgen.. eller ja i Fredags då vi grillade, gud vad mysigt det var och gott var det också :) hihi

Lördagen var det fest hemma hos Jonas o Jessica som bjöd på tacos.. och ja vad ska man säga?! Kul hade vi, men ärligt så minns jag inte allt hehe.. det blev lite mkt dricka men ack vad kul man kan ha.. stackars killarna som fick stå ut med oss fyllda o glada tjejer :) Men dom hade lika kul dom hehe..

Söndagen åkte vi ner till Jonas och Emma.. eftesom Jonas skulle ha kalas.. lång bilresa för en trött och sliten Therese men det gick fint det också, blev en mycket trevlig dag med många nya ansikten och god tårta på tårta (smörgåstårta + gräddtårta) mumma..

Jaa sen i veckan har det vart fullt ös känns det som, var dålig i måndags så fick vara hemma, fick ett sånt fruktansvärt huvudvärksanfall i bilen på väg till jobbet så fick stanna på en parkering och stå där ett bra tag innan jag fick vända o köra hem igen.. ingen rolig dag vill jag lova er..

Tisdags åkte jag till mamma för att hjälpa henne och packa en massa, fick en hel del gjort faktiskt.. måste ju hjälpa till lite nu innan dom ska flytta.. med packning, sotera saker, SLÄNGA saker.. hehe mamma är inte precis som mig där o kan slänga massa, men jag har fått henne till att slänga en hel del faktiskt *nöjd* ;P På kvällen kom Andreas och pappa hem också så de blev lite tv tittande o så sen var jag där hela dagen igår också tills det var dax att åka och hämta Andreas på jobb och sen vidare till bowlinghallen för att avsluta kvällen med mary kay party hos Linda :)

Det är väl ungefär det som hänt sen sist..

Jooo fick hem älsklings 1-års pressent som han ska få + lite saker till alla hjärtans dag.. fick hem de i början på veckan och jag är sååå nöjd.. bilder kommer när dom dagarna varit :)

Nehe dax att diska lite till och vänta på att Andreas kommer hem sen blir det att åka o handla.. sen göra lassagne som står på dagens meny här hemma :) Blir bara en mysig hemmakväll ikväll tror jag.. kan behövas det också, var länge sen känns de som... meen man vet aldrig vad som händer ;P

Ha de gott..

KramKram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela