Välkommen!

Min jul i bilder..

Publicerad 2011-02-02 15:03:00 i Familjen betyder allt!

Först firade vi jul med Andreas och svärmor hemma hos mina föräldrar eftersom Andreas skulle fira med sin familj på julafton..

Ego-tjejen innan vi begav oss iväg..


Svärmor o David :)


Pappa o Andreas inne i nån disskution.. som vanligt :P


Min sötaste!!!


Jag o min kärlek <3


Dom två bästa (näst bästa) killarna ;)


En mupp ;P


Två glada muppar :P


Alla samlade sååå mysigt :D


Älskling glad för han får paket :D
 
  

Andreas och jag öppnar vårt första paket tillsammans :D Är vi glada eller? ;)


Andreas får ännu mer paket, bortskämda kille ;P
  

Älskling ser nöjd ut efter att ha öppnat alla mina klappar ;)


Sen blev de lite problemlösning...
   


Tänka sig.. sen fick jag paket av min älskling också :D


Blev mer bilder än tänkt så lägger in julafton i ett annat inlägg :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela