Välkommen!

Pyssel och städ...

Publicerad 2011-02-03 10:30:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Ja nu har jag pysslat lite här på morgonen med lite överraskningar o pressnter till Andreas.. även börjat ta tag i städningen, slängt in en tvätt i maskinen, hängt in ren tvätt som jag tvättade igår o bäddat o skakat mattor..

Nu tar jag en pause till våra bästa år.. sen ska jag tömma kattlådan och dammsuga o skura golven.. sen är de jätte fint här hemma igen, har lite disk som jag ska ta också..

Ikväll ska Andreas vara hemma hos mig.. så vi ska göra god köttgryta o sen bara mysa av varandras tillvaro.. spela lite tv-spel kanske och ta det lugn.. vi får se vad som händer :)

Sängen blir det tidigt då jag ska jobba imon.. jobbar dock bara till 11.30 så de e skönt.. hehe.. sen blir de troligen bowling :D

Hade nog inte så mycket mer att skriva just nu.. Ha de så bra.. Kramis

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela