Välkommen!

Slipper tänka på..

Publicerad 2011-02-02 10:32:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Alla hjärtans dag och vår 1års dag.. aa nu slipper jag tänka på det, för igår kväll fixade jag med det så nu är de bara att vänta på att sakerna kommer hem så man kan fixa klart :) Hehe vad det är kan jag ju dock inte säga ännu, men kan nog lägga upp bilder sen när dom dagarna varit om ni vill?!

Tror eller vet att Andreas kommer bli glad.. ler.. det ena är iof till honom och mig kan man säga.. som han ska få på vår 1års dag som är snart ju :D Gud vad tiden springer iväg..

Tänk att ett år redan har gått snart, känns som jag är lika kär o galen fortfarande :) hihi.. samtidigt känns det som att vi alltid varit tillsammans.. är väl för att man kunnat prata om allt från första stund.. :D

Förresten... jag ska operas.. igen.. suck.. var på sjukhuset förra veckan och vi bestämde oss för ny operation, känns både bra och samtidigt är jag rädd.. rädd att det ska gå fel denna gången också, att jag ska bli sådär dålig o få infektioner igen, men men det är bara att hoppas på det bästa och med mamma och Andreas vid min sida så känns allt mycket lättare.. ska nämligen operera om magen igen.. plastiken.. men inte samma läkare denna gången utan en annan läkare som gjort annan plastik på mig, så hoppas på det bästa nu.. innan sommaren trodde han, men får se vad som hinns med.. vill ju inte operera mig innan vi ska utomlands eftersom jag då inte får vistas i solen..

Nee nu ska jag se klart våra bästa år.. sen kommer Lida o hämtar mig :D Shiit jag har verkligen hittat en toppen kompis där.. en arbetskompis som har kommit och betyda mycket för mig och Andreas också dessutom, vi har verkligen jätte trevligt tillsammans :D

Avslutar med en bild på min stora kärlek o mig <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela